2005-12-06

Studiebesök

Är just hemkommen från ett studiebesök i Vasastan. Tror inte jag har varit där sen jag flyttade för över två månader sen. Måste nog bli lite bättre på att lämna Söder, för även om det är nice här är det ju faktiskt det i andra delar av stan också.

Josse och jag var på Populära Sibirien, och den som inte har varit där måste verkligen ta sig till Roslagsgatan 9. Det är ett helt underbart ställe som drivs av två före detta manliga flygvärdinnor, stewards kanske det heter när det är killar, som är sådär härligt "bögigt" trevliga. Jag vet att det där inte var helt PK skrivet, men vet inte hur jag ska förklara dem annars :)

2 Comments:

Blogger hanna said...

Hahahahaha, du är så jävla rolig Venko! :D Men det jag egentligen skulle säga var att det var ju det stället jag pratade om en gång när du inte fattade vad jag menade :)

10:45  
Blogger Anna said...

Jag håller med, det är supertrevligt där och det känns som om man har varit där massor av gånger även om det är den första, för de behandlar en som värsta stamgästen. Populärt.

17:35  

Skicka en kommentar

<< Home