2005-11-20

Familjehelg

Hela helgen har fokus legat på familjen. I fredags kom pappa och yngste lillebrorsan, Jens, hit. Det blev lite häng hemma hos mig innan pappa drog vidare för att sova hos min farbror. Kändes som att det räckte med tre pers sovandes i min lilla lägenhet...

Igår fyllde Jens 19 så då var det firande hela dagen. Började med prisesstårta med farbror med familj hemma hos mig och fortsatte med middag på Bistro Süd. En riktigt trevlig kväll som avslutades med TP som storasyster vann :)

Idag har pappa och jag varit ute på stan och kollat butiker, mest inrednings, och jag blir bara mer och mer sugen på att bli snuskigt rik för att kunna göra allt jag vill med lägenheten.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Klart att storesyrran vann, hon är ju en meriterad quizvinnare!

11:28  

Skicka en kommentar

<< Home