2005-10-24

Hata döden!

Fan jävla helvetes piss skit!

Vår lilla hund, Micke, har blivit påkörd av en bil och är död. Han finns inte mer. Det är, som alltid när nån dör, helt omöjligt för mig att få in i min hjärna att jag inte kommer att få träffa honom mer. När jag kommer hem till mamma nästa gång kommer det bara vara Musse som vill ligga och knö i min säng. Ingen liten söt Micke på kudden.

Det hjälper inte att tänka på att han var ganska gammal och att han dog direkt och inte led. Han är lika mycket borta för det.

8 Comments:

Blogger Henke said...

Men stackars lilla Micke! Verkligen tråkigt att förlora en vän :(

Kram Venke!

21:03  
Anonymous Anonym said...

Usch Venke, vad tråkigt! Tänker på dig. /Zandra

08:17  
Anonymous Anonym said...

Shit vad trist :( Vad det den gamla hunden som varken såg eller hörde? Kanske har han reinkarnerats till en bäbis? jag skall nämligen bli faster. Usch tänk vilken hårig jäkel det blir då...

11:19  
Blogger hanna said...

*skickar varma kramar och massor av ostbollar att trösta med*

14:22  
Blogger Anna said...

Näe Venke, det vad verkligen tråkigt!!! Jag är ledsen för din och din familjs skull. Massa kramar till dig! Fred skickar en blöt gosig puss också!

16:15  
Anonymous Anonym said...

ฟ อฟก สำกหำ ฟเ สรพ ?รแ ฟพ นเ กำ กฟ ก ฟเ แ นทม นททำพ ร้ฟเ ฟะ ฟื อฟพ พฟกก ดนพ ทระ หาพฟะ

00:12  
Anonymous Anonym said...

Som du ser sa kan jag nu skriva pa thai. Det jag skrev var att jag ar sa jakla ledsen att Micke inte finns langre, han ar nog den enda hund jag tyckt om och jag kommer ihag att han gomde sig under din kudde nar jag garvade.

massor med kramar till dig.

00:15  
Blogger Venke said...

Tack alla söta :)

04:00  

Skicka en kommentar

<< Home