2005-10-21

Längtan

Har inte så mycket att göra på jobbet idag, så jag sitter och längtar tillbaka till sommaren och Gotland med bästa semestergänget. Hannas bilder gör mig både jätteglad och jätteledsen. Glad för att vi hade en grym semestervecka och ledsen för att Johanna och Henke inte kommer vara i Sverige nästa sommar och Hanna och Lars kommer vara nyblivna föräldrar. Eller ja, jag är ju inte ledsen för det utan för att det inte kommer att bli en exakt repris av årets Gotlandsvistelse. Varför vill jag alltid att allt ska vara som det alltid varit? Det är ju kul med förändringar. Eller?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det roligaste av allt är att Zandra kommer vara precis som vanligt! För i mitt liv händer det int ett skit nämligen! Det känns väl tryggt? :D

08:14  
Blogger Venke said...

Ja. Tack!

08:47  

Skicka en kommentar

<< Home