2005-11-06

Helg på landet

Sitter nybadad i sängen med datorn i knät och surfar lite och kollar tv. Msn är så klart också igång. Fattar inte hur jag klarat mig utan internet hemma tidigare.

Helgen har spenderats på landet med Josefine, Louise och Eva-Lisa i mamma och Bengts stuga. En skön helg med massa vin, skvallertidningar, spel och ett års catching up. Så skönt att få umgås en hel helg utan att bli avbuten av nåt annat än ett sms då och då...

Roligt också att få köra lite bil. Josse vill inte köra och Eva-Lisa har bil, men inte körkort så jag fick köra hela vägen :) På hemväg passerade vi tre poliskontroller. Om de inte tar en med en gång, kan de då skicka hem en bot senare, eller är man cool?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kan inte heller förstå hur man klarade sig utan internet en gång i tiden. Vad gjorde man då? Hur träffade man folk? Hur höll man kontakten med sina vänner?
Ofattbart..

13:44  
Anonymous Anonym said...

jag tror du är cool, du kan sova lugnt! det är bara böterna från trafikkamerorna som kommer med posten, men de kan man lura genom att klä ut sig en aning innan man sätter sig bakom ratten.. kör lagom för fort!
kram/tobias

16:37  
Blogger Henke said...

Vad händer? Varför bloggar du inte? Är det bara love love love nu eller?

18:35  
Blogger Venke said...

Jag ska skärpa mig. Ikväll.

13:46  
Anonymous Anonym said...

Hej bloglisa! Har äntligen tagit mig tid att titta på din blog. Vill bara förtydliga att det inte är så att jag inte vill köra men jag har inga problem med att sitta bredvid och så vet jag ju att du hellre kör än att sitta bredvid...

08:56  

Skicka en kommentar

<< Home