2005-10-31

Mobil

Idag var jag på stan en sväng efter jobbet med Hanna. Tänkte att jag äntligen skulle köpa mig en ny mobil. Det gjorde jag inte. Känner inte att det finns nån det riktigt klickar med. Jag blir inte sugen på nån. Konservativ och lat som jag är skulle jag helst vilja fortsätta med Nokia, och nu kanske det blir så. Med hjälp av Henke kom jag fram till att det nog får bli en Nokia 6230i. Nån som har nåt att säga om den, eller heta tips om nån annan bra mobil?

Skulle egenltligen gärna fortsätta ett par år till med min gamla trotjänare om den bara hade haft kamera....

4 Comments:

Blogger hanna said...

Sonyericsson är din vän Venko :)

10:44  
Anonymous Anonym said...

du har en grej för finnar alltså?

12:20  
Blogger hanna said...

Läs det här: http://www.di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fstat%3d0%26ArticleID%3d2005%5c11%5c02%5c163364%26SectionId%3dIT%26menusection%3dITTelekom%3bITTelekomNyheter

07:32  
Blogger A. von Achtersnurra said...

Är du nöjd med den? Har precis beställt en 6230i själv, å lite rädd för att jag köpt grisen i säcken.

06:04  

Skicka en kommentar

<< Home