2007-02-05

Bästa semestertjejerna

I sommar ska Sofia, Carro, Madde och jag åka på sol- och badsemester tillsammans. För att testa hur bra vi egentligen är på att semestra tillsammans ska vi åka på en övningsweekend till Oslo om ett par veckor. Ska bli asroligt! Jag har bara varit i Oslo en gång med kompisar, då var vi typ 16 år. Annars är det bara släkt för hela slanten som gäller när jag är där. Lite släkt ska det allt bli den här gången också eftersom varken Sofia eller jag, till skillnad från Madde och Carro, har killar i Oslo vi kan bo hos.

2 Comments:

Blogger Carro said...

Åhhhh va roligt vi ska ha. Jag längtar just nu först till torsdag och planering med vin hos...vem? Och va kul att du hänkar till Norway. Underbart!

18:19  
Blogger Venke said...

Carro - Ja, vi ska ha asroligt!
Tror vi sa att vi skulle ses hos Madde på torsdag.

06:39  

Skicka en kommentar

<< Home