2006-12-17

Så här vill jag att det alltid ska vara

Veckans helg måste nog klassas som en av höstens bästa. Jullunch med jobbet i fredags och sedan stopp hemma hos mig och på Indigo innan det var dags för Debaser Medis där Sofia, Anja, Stina och gänget dök upp.

Lagom bakfull lunch på Sturehof med Maria igår för första gången på jättelänge. Middag med Sofia på kvällen. Vi lyckades komma igång ganska så bra och så fortsatte det hela natten fram till stängning på Debaser där det var Fritz Corners julfest. Kanske roligaste Debaserkvällen nånsin. Var där med bara Sofia och det är så ovant att inte vara ett helt gäng, men roligt för det var så mycket nytt och gammalt folk som vi hängde med. Sofia stannade för ett toalettbesök på vägen hem, och orkade inte gå hela den långa vägen från mig till Medis utan sov över på madrassen Björne sovit på natten innan.

När vi vaknade skramlade vi våra sista pengar och gick och käkade frukost på Papa RayRay innan vi gick ner till Street och hälsade på Smilfinkarna och fick låna pengar av dem för att kunna shoppa lite. En fika med Shirin som åker till New York i veckan hann jag också med innan det var vanlig söndagkväll med middag och film med Sofia som just gick hem. Fan vilken tur att hon också är singel! Mitt liv hade varit så sjukt mycket tristare annars.

Nu ska jag satsa på att lägga mig tidigt så att jag pallar årets sista jobbvecka.