2007-01-03

Det blir ett bra år

Jag klarade av att äta mina tolv vindruvor på tolvslaget precis som man ska om man är i Spanien så 2007 kommer att bli grymt!

På planet hem igår skrev Sofia och jag ner våra nyårslöften:
  • Testa minst en ny restaurang per månad, gärna utanför Söder
  • Gå på bio minst en gång per månad
  • Gå på fler konserter
  • Svära mindre
  • Jobba på bättre hållning
  • Prata med fler snygga killar
  • Hångla mer
  • Göra en repris av Möja 2006
  • Och sist men inte minst, sluta prata om/med varandra som om vi vore ett gammalt par.

3 Comments:

Blogger Carro said...

Hahaha...den sista va rolig. Jag hänger och håller med om alla punkter. Skriv dit åka till Thailand också. Jihooo.

17:23  
Blogger Fisso said...

Svära mindre!? Känns som att 2007 kommer bli lite tråkigare då.

12:18  
Blogger Venke said...

Carro - Thailand kommer att bli så grymt! Förtjänar nästan ett eget inlägg :)

Fisso - Jag tror att alla andra löften uppväger och gör att 2007 kommer att bli grymt!

12:27  

Skicka en kommentar

<< Home