2007-01-10

Kanske inte alldeles jättenödvändiga....

9 Comments:

Blogger hanna said...

Shit pommes. Jag vill ha! Var? Hur mycket? *ser lite rädd ut*
Fick du dom?

20:54  
Blogger Venke said...

Japp, jag fick dem igår. Rea på Belle precis vid mig. Kostade nästan ingenting. Sista paret dock.

05:01  
Blogger jkl said...

Men snygga!

17:18  
Blogger Jo. said...

..men alldeles livsnödvändiga. Det handlar om överlevnad Venke!

05:30  
Blogger hanna said...

Fan.

22:37  
Blogger Anna said...

FAN vad de är snyyyygggaaaaaaaaa!!

14:50  
Blogger Carro said...

Du-vet-vem kommer falla direkt imorn. Damn...

17:27  
Anonymous Anonym said...

..shiiit va fiiina!! :D

själv har jag inte ens vågat mig ut i readjungeln, ingen idé att tåflörta alltför mkt med det shoppingmissbrukande monstret som min kropp härbärgerar.

hoppas madrid var allt och lite till,
kram Carin

03:51  
Anonymous Anonym said...

Ja nu vänter vi ju bara på en rapport om stövlarna satt fart på romantiken?

09:29  

Skicka en kommentar

<< Home