2009-10-13

Mitt stressiga liv

I och med att min spanska inte börjar förrän nästa vecka lever jag ett riktigt lökigt liv just nu. Mina dagar består av sovmorgon, långfrukost med färskpressad juice, promenader och uteserveringar och en och annan tv-serie. Lite häng på takterrassen hinner jag oftast också med. Det är så sjukt skönt! Och jag är så sjukt bra på att vara ledig.

Spanskan börjar som sagt nästa vecka och den är 8 timmar/vecka så jag tror att jag kan fortsätta att leva ungefär som nu även då. Jag håller just nu tummarna stenhårt för att lektionerna inte ska börja för tidigt bara...

Ikväll är jag och min roomie Hannah bjudna till Bromans på middag. Hannah förresten, världens bästa roomie! Det är väldigt roligt att bo med henne och lära känna henne. Vi känner ju egentligen bara varandra väldigt ytligt sedan tidigare, men hon är grym!