2009-10-09

Tre kompisar

För tillfället har jag tre kompisar. Tre kompisar som har mitt mobilnummer. Tre kompisar som är de jag hänger med. Jag har upptäckt att det är ganska skönt. Man behöver liksom inte anstränga sig för att hinna träffas. Det är inte som hemma i Stockholm där det alltid ska sms:as, planeras och trixas för att hinna träffa alla. Här vet jag att om både Hannah och jag är hemma och jag får ett sms är det från Bromans. Ofta bara för att konfirmera nåt vi redan bestämt som alla fyra ska göra.

Man kan ju tänka sig att det kanske blir lite trist i längden, men just nu är jag väldigt nöjd med mina tre kompisar. Särskilt eftersom det är tre fantastiska människor som är mina kompisar.

3 Comments:

Blogger Henke B said...

Haha, du kommer att vara less på oss mycket fortare än du kan ana!

18:33  
Blogger Venke said...

Henke - det har jag väldigt svårt att tro!

17:56  
Blogger Anna said...

Och tänk på att när du kommer hem så blir det SJUUUKT mycket smsande osv och ALLA kommer att slåss om din tid. Så det kan bli lite av en chock. Bara så du är förberedd på det. Miss u mucho.

17:13  

Skicka en kommentar

<< Home