2007-03-16

En öl

Igår drack jag en HEL öl! Nyårslöftet går framåt :)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis! Jo, uteserveringstiden närmar sig med stormsteg så det är på tiden, Venke. Har dessutom sett att det finns cigg med mindre än 0,1 mg otäckheter i sig (nästan nyckelhålsmärkta) så det är bara att kämpa på med nyårslöftet!

05:55  
Blogger Henke said...

Var det gott då?

06:02  
Blogger Venke said...

Madde - Jag längtar så att jag håller på att bli galen till uteserveringstiden. Då ska jag dricka ännu mer öl!

Henke - Det var i alla fall inte äckligt. Men jag hade grundat ganska väl med vin...

06:46  
Anonymous Anonym said...

Om vädret håller i sig kanske vi kan köra en uteserveringskick-off nästa fredag på vår fantastiska Afterwork? Åh, vad trevligt vi ska ha med frusna fötter, domnande fingrar och en kall öl till det!

07:27  

Skicka en kommentar

<< Home