2007-02-26

Tjejhelg i Oslo

Björne som välkomstkommitté, fredagsöl på risig mexikan, frukost med släkten, shopping, kalla fötter, Karl Johan i snömodd, fika, Vigerlandsparken, eftermiddagsöl, trikk, middag med släkten, förfest hos Snuskummeren, Garasje, Mono, efterfest hos Snuskhummeren, letande efter taxi, nattbuss, fyllekäk, tre timmars sömn, frukost, sänghäng, dusch, tåg i sex timmar. Ungefär så kan väl helgens fantastiska Oslobesök beskrivas. För den nyfikna finns bilder här.

Tack världens bästa Sara, Sofia och Madde för en grym helg! :D

10 Comments:

Blogger Unknown said...

Åh, vilken helg! TACK själv - vilket sällskap!! Och om Oslo var så här bra, tänk då vad kul vi kommer att ha i Thailand!! PUSS

04:42  
Blogger Venke said...

Madde - Jag vet! Thailand kommer att bli fantastiskt! Då har vi ju dessutom Carro med oss också :)

05:13  
Blogger hanna said...

Haha, vad hände med Kroatien? :D

05:54  
Blogger Carro said...

Herregud, jag hinner knappt med i svängarna själv, men Thailand blir perfekt. Åhh va roligt. Pussss vi ses på lördag om inte innan.

09:24  
Blogger Venke said...

Hanna - Vi kom på att det nog är bättre shopping i Bangkok :D

Carro - Det är bara att hålla med och se glad ut. Självklart blir Thailand perfekt. Puss!

09:30  
Anonymous Anonym said...

Jag har ju inte sett dig på ett tag. Snygg du är i mörkt hår. Skitsnyggt!!!

10:54  
Anonymous Anonym said...

visst är det för roligt att jag hade Carros röda sjal HELA jäkla helgen! Finns liksom bildbevis för det...

04:21  
Blogger Carro said...

På det sättet känns det nästan som om jag var där. Jag skulle kunna låtsas.

03:30  
Blogger Carro said...

Nu är det dags att blogga Venke. Du har blivit utmanad. Ses imorn. Puss
http://carroskalender.blogspot.com/2007/03/jag-har-blivit-utmanad-av-bobby.html

17:31  
Anonymous Anonym said...

Hej snyggo.
Du har en liten utmaning som väntar på min blogg.

07:28  

Skicka en kommentar

<< Home