2006-07-10

Allsång vs allsång

Förra veckan hann jag med två allsångsbesök. På Skansen och på Debaser. Jag vet ju vilken jag kommer besöka igen. Allsången på Debaser var helt fantastisk! Bara grymma låtar och otroligt mycket folk som stod och svettades och skrålade ikapp. Moneybrother gästartistade och Catti Brandelius, som jag vanligtvis har ganska svårt för, var en stålande allsångsledare. Att Weeping Willows är husband gör ju naturligtvis inte det hela sämre...

Längtar redan till jag ska få sjunga There Is A Light That Never Goes Out och alla andra låtar igen.


Anja, Sofia och Charlotte skrålar. Såhär svettigt var det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Roligt! VIll också

07:19  
Blogger Venke said...

Bra! Då tycker jag att vi kör den 21. Hanna verkade också lite sugen.

08:07  

Skicka en kommentar

<< Home