2006-06-01

Inte helt fel

Har legat hemma snorförkyld och febrig i två dagar. Ibland är det ju faktiskt lite mysigt när man är sådär lagom sjuk. Så sjuk att man inte kan presetera nåt på jobbet, men tillräckligt frisk för att orka ligga med datorn på magen och läsa bloggar och lyssna på gamla sommarpratare på SR:s web hela dagara. Har läst alla inlägg på Det ljuva livet sedan juni 2005! Det tog ganska lång tid, men var lätt värt det. Har även hunnit med en sån vuxen gjej som att "se över m ina lån". Jag skrattade nästan högt åt mig själv där jag låg och snorade och lekte vuxen. Nu blir det nog SBAB igen.

Det enda trista var att jag var sjuk sista onsdagen i maj, och därför missade Club Killers på Debaser. Alldeles för länge sen sist nu!

3 Comments:

Blogger Anna said...

Värdo! Så fort du är frisk så kan vi gå på pass efter jobbet - för nu kan jag gå utan att vara beroende av juniors öppettider:)

Hoppas du mår bättre i alla fall!

10:33  
Blogger Venke said...

Apotekarn - Tack detsamma!

Anno - Nästa vecka, då jävlar! Aerobics på måndag?

10:58  
Blogger Anna said...

Låter good!

14:58  

Skicka en kommentar

<< Home