2006-09-16

Får väl se hur mycket tur jag får nu då....

Idag har jag haft världens skönaste höstdag tillsammans med Anna och Fred. Vi har promenerat, varit på konstutställning, promenerat lite till, druckit kaffe, varit på födelsedagspicknick och åkt Djurgårdsfärjan. Jag har dessutom blivit bajsad på av en fågel för första gången i mitt liv. Som tur var hade jag ju sällskap av en småbarnsmorsa som naturligtvis hade våtservetter och antibakteriell gel i väskan.

Har just käkat middag med båda brorsorna och sitter nu och bloggar på min alldeles EGEN dator. Var och hämtade den i eftermiddags och det känns helt fantastiskt att ha en dator i hemmet igen :)

10 Comments:

Blogger hanna said...

Fyyyfaaan vad härligt! Välkommen tillbaka! :D

16:57  
Blogger Venke said...

Thanks! :D

17:59  
Blogger Anna said...

Ja, det var en grym dag! Skönt att du fått datorn att funka också:) Lovely.

Hur mådde håret när du kom hem? Du har inte tvättat det än va?

03:18  
Blogger Venke said...

Håret mår bättre än nånsin! Det har vuxit sig jättelångt på just den fläcken ;)

09:13  
Blogger Jo. said...

fan jag tyckte at jag såg någon på din balkong, vars hår hängde enda ner till st Paulsgatan. TRodde att det var någon du hyrt in för hushållsnära tjänster, men det måste varit du. Cool.

17:02  
Blogger Anna said...

Shit vad skumt Jo, Ronny sa också att han såg den personen när han gick till jobbet. Långt hår som nog var brunt egentligen men med massa vitt kladd överallt. Vaniljglass och chokladsås. Hängde ner från just Venkes balkong. Vilket sammanträffande!

03:03  
Blogger Venke said...

Shit vad ni är störda! :)

10:16  
Anonymous Anonym said...

Grattis Venke på födelsedagen!

Kram Soffan i Gbg

08:38  
Blogger 30-års krisarn said...

Men kära Venke, se till att använda datorn nu då och blogga lite mer! (med risk för att kasta berg i glashus...)

12:31  
Blogger maria said...

GRATTIS Venke girl !!! Hoppas du fick en fin födelsedag!
/M, N och Alessia

17:49  

Skicka en kommentar

<< Home