2006-07-31

Syster Duktig

Jag kan bli så sjukt trött på mig själv ibland. Att jag inte kan skita i allt och bli lika full som alla andra när det är fest. Att det vanligaste folk säger till mig är "Vad duktig du är" och "Vad bra du är med barn". Det är sånt man får höra när man är världens präktigaste som torkar upp drinkar spillda av andra istället för att strunta i det och själv göra likadant. Det står mig upp i halsen! I helgen fick det mig att vilja skita i allt och aldrig mer hålla Frank när andra ser. Måste jag börja hora, knarka eller göra nåt annat omoget för att komma ifrån det här?

3 Comments:

Blogger hanna said...

Äh. Det är coolt att vara präktig. Tantklänning på och 7 sorters kakor - det läser man ju i varenda glossigt magasin nuförtiden. Kör hårt Venko, jag präktar mig också med dig!

19:21  
Anonymous Anonym said...

Börja öl-bonga så vinner du respekt!

21:27  
Blogger Venke said...

Hanna - Jag vet, men jag tror att man liksom måste blanda upp tantlivet med ett annat liv också, som är lite mer rock 'n' roll...

Zandra - Ska börja öva!

03:57  

Skicka en kommentar

<< Home