2006-04-10

En fika som blev ett bord

I lördags var jag och fikade på Söder med Josse, Lollan och Eva-Lisa. När jag gick hemifrån hade jag inte en aning om att jag skulle komma hem med ett nytt köksbord, men det gjorde jag.

I jakt på födelsedagspresenter till Mia och Jennie sprang jag in på Grandpa. De hade inga presenter till tjejerna, men de hade ett bord som stod och ropade att det ville följa med hem till mig, och det fick det. Nu har jag alltså ett nytt fint bord med Perstorpsplatta och inga pengar på kontot. Lön om 15 dagar...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Helt rätt! Pengarna blir deprimerade om de stannar kvar för länge på kontot...

03:54  
Blogger Venke said...

Det måste betyda att jag har väldigt nöjda pengar, de stannar nämligen aldrig särskilt länge på kontot...

10:54  

Skicka en kommentar

<< Home