2006-03-03

Mina tjejer

Ikväll hade jag middag med mina gamla pluggkompisar, Carin och Karro, och det var jättemysigt. Vi hade inte setts på nästan ett halvår. Så fort de gått hem åkte jag hem till Anja och träffade upp henne och Sofia och kände att det var riktigt skönt att vara tillbaka i Stockholm. Jag har inte träffat dem på en vecka och längtade så efter dem att jag var tvungen att springa till och från bussen för att komma fram så fort som möjligt. Imorgon hoppas jag på att få träffa Hanna och Pozzi och på söndag räknar jag med ett besök på SATS och lunch med Anna. Det är alltså inte så dumt att vara tillbaka i Stockholm i all fall :D

3 Comments:

Blogger Anna said...

Åh, tråkigt att vi inte sågs igår. Tråkigt att jag var tvungen och ligga och spy just klockan 12 när vi skulle ha gått på aerobicsen!!!

11:32  
Blogger Venke said...

Jag vet! Det var verkligen dålig spytiming. Du kunde väl hållt dig ett par timmar?!

12:04  
Blogger Anna said...

Verkligen!

18:09  

Skicka en kommentar

<< Home