2008-06-04

Bloggen är inte död!

Det är bara det att det har varit ett helt hysteriskt tempo på sistone. Nästan bara roliga saker, men jag har inte hunnit skriva om dem. Tex den härliga 17 mai-helgen i Oslo med underbara vänner och nyheter, det fantastiskt storslagna bröllopet i Frankrike, att skatteåterbäringen har kommit, att jag har köpt biljetter till Way Out, att vi bokat boende i Las Vegas och San Francisco nu, att jag tillsammans med Lina och Klara äger världens finaste bil, att Maria var magsjuk på sin egen möhippa så att vi var tvungna att ställa in, att Marias magsjuka gjorde att jag kunde gå på grillmiddag hos Henke & Jo och på inflyttnignsfest hos Henke & Annika och senare till Debbans uteservering där jag hade vad man kanske inte kan kalla mina finest moments..., att jag låg inne hela söndagen utan dåligt samvete fast det var strålande sol, att vi just blivit bjudna på lunch på Gärdet av jobbet och att jag misslyckades med mitt mission att bli vanlig ledamot i bostadsrättsföreningens styrelse och blev kassör.

2 Comments:

Blogger Anna said...

Goooooooooooooood!

14:35  
Anonymous Anonym said...

Kort och koncist. Har det inte hänt mer? ;-)

Kassör asså...Vilket förtroendeuppdrag!

06:13  

Skicka en kommentar

<< Home