2008-04-13

Så här borde alla söndagar se ut




6 Comments:

Blogger hanna said...

Plötsligt är jag sjuukt glad över att det är två veckor till Budapesttrippen... :)
Gud vad härligt det ser ut!

04:10  
Anonymous Anonym said...

åååå vad skönt!
du är värd vartenda sandkorn i trosorna!
välkommen hem i kväll, lånade din säng en natt bara... men badkaret har jag badat sönder. tyvärr vaknade jag med nackspärr när jag sov hos dig. hela jag var helt sned. det är påväg bort nu, vi får väl se...

ses snart!
puss

06:38  
Anonymous Anonym said...

Ja man kan ju verkligen fråga sig varfør man bor dær man bor och inte aningens søderut...

06:38  
Blogger Anna said...

Verkligen!!!

09:34  
Blogger Kristin said...

...eller österut!
Det här måste göras om. Med lite mindre vind tack :)

09:56  
Anonymous Anonym said...

Oh my god vad det ser mysigt ut.. somliga har det bra! :)

04:43  

Skicka en kommentar

<< Home