2007-10-04

Skärpning, minnet!

Ikväll träffade jag Klara och Knotans vän Karl. För tredje gången. För mig var kändes det som första gången, precis som det gjorde när vi sågs på Landet för en vecka sen.

Jag fattar inte vad som hänt med mitt ansiktsminne! Jag brukade ju vara bra på sånt här. Får det inte plats fler ansikten i min minnesbank eller vad är det för fel? Det är ju sjukt otrevligt att sträcka fram handen och hälsa på nån som både varit hemma hos mig och som jag träffade senast för en vecka sen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hm, framförallt är det lite konstigt, men vad fan. Otrevligare saker har du väl gjort (tex senaste DK när du var trotsig och bakfull tonåring)? Om det här är ditt otrevligaste så blir jag direkt rädd för dig.
Tack för i kväll, mysigt att ses en liten stund,
Sov gott!
Kram
(nu kan du stänga av datan)
/KLARA

17:51  
Blogger Venke said...

Klara - I know! Det är jättekonstigt. Klart jag kan vara sjukt mycket otrevligare än det här, det har du ju, som du säger själv, sett...

Tack själv! Alltid mysigt att ses även om det bara är en kortis. Hoppas det gick bra att ta sig hem.

Nu ska jag snart stänga av den här gamla datan och gå och lägga mig.

Sov gott du med! Kram!

17:56  
Blogger Carro said...

Haha...
Jag känner igen det där av någon konstig anledning.
Du kanske bara har ljugit tidigare när du varit så säker på din sak. Kanske var det hela tiden jag som hade rätt när jag kände igen folk.
Så måste det vara.
Puss

05:57  
Blogger hanna said...

Äh. Du sket i den där Karl helt enkelt. "Inte potentiell - ingen idé att spara i minnesbanken" sa hjärnan och så spanade du vidare. Tror du inte? :)

06:46  

Skicka en kommentar

<< Home