2007-07-31

Varken eller

Man skulle kanske kunna tro att jag har sjukt mycket att göra på jobbet, eller att jag är på semester och inte har tillgång till dator. Så är det inte. Jag är på jobbet, har halvmycket att göra och datorn hemma funkar finfint. Jag har bara inte haft lust att blogga på sistone.

Kort uppdatering om vad som hänt sen sist:
  • Zandra och Andres är nu fru och man!
  • Sara och Andreas är på besök från Norge.
  • Jag har fått använda en av mina nya klänningar.
  • Vi har druckit massa vin på balkongen.
  • Balkongen har pimpats ytterligare.
  • Vi har haft efterfest på balkongen.
  • Knotan har lyckats äta 20 salta pinnar på en minut, något vi trodde var omöjligt.
  • Vi har haft DK Södra-sammankomst.
  • Niklas har flyttat in i sin nya lägenhet.
  • Karin och Mattias har varit på besök i stan.

Och på fredag är det äntligen indieallsång på Debban :)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja det var ju spännande, fan jag visste ju redan allt det där. du måste skriva oftare och saker jag inte har en aning om. det måste vara mer prestationsångest i bloggarna!
tack för i kväll.
vi ses snart
puss
/K

19:02  
Blogger Venke said...

K - Haha, vi får helt enkelt sluta umgås så mycket så att det blir lite mer av en överraskning för dig att läsa här ;)
Tack själv, roligt att du kom förbi.
Puss!

04:07  
Blogger Petra said...

Du skulle ju lägga ut alla fina semesterbilder bestämde vi ju i lördags när du var full på bröllopet! Ibland är det bra att vara nykter och ha minnet kvar! :-D

15:12  
Blogger Venke said...

Petra - Just det ja! Nu får man akta vad man säger när man är full. Livsfarligt med gravida människor i närheten...

07:23  

Skicka en kommentar

<< Home