2007-04-15

Sommar i stan






5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken jäkla bra helg vi har haft! Som en liten weekend hemma hos dig, Venke! Mer sånt! Och mer carro! (Jag och Niklas skulle verkligen kunna lura vem som helst med den bilden;) )

03:20  
Blogger Venke said...

Madde - Ja, visst var den fantastisk! Så här ska varje helg hela sommaren vara, det här var bara början.

Jag vet, du och Niklas ser verkligen ut som värsta snygga paret.

03:57  
Blogger hanna said...

Faan vad härligt! :)
Jag ser fram emot mer balkong- och parkhäng!

06:20  
Blogger Carro said...

Åhhhhh va avundsjuk jag blir. Men näst-nästa helg då jävlar.

11:29  
Blogger Venke said...

Hanna - Jag med! Det är det bästa med den här tiden på året, man har liksom hela säsongen framför sig.

Carro - Du har varit saknad, men som sagt, vi tar igen det om två helger.

16:04  

Skicka en kommentar

<< Home